`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Saturday, February 16, 2013

BN dan bomoh berpisah tiada…


×
Gambar Hiasan
Mungkin kerana sukukata pertama nama aku bila digabungkan dengan sukukata pertama nama ayah aku jadi macam nama dia, maka apa saja cerita yang membabitkan dia, aku suka sangat nak tau! Sebenarnya tak ada apa yang menarik sangat pasal dia tapi aku percaya, ramai yang kat luar sana pun minat nak tau apa perkembangannya hari demi hari.
Balik dari kelas, aku langsung ke kedai mencari lauk siap. Anak aku semua kat hostel,sorang je yang masih di rumah, tak berbaloi la kalau aku masak. Kadang-kadang nasi dan lauk yang dibeli tengahari berbaki sampai ke malam. Lagi teruk sampai esoknya! Lepas tu aku beli surat khabar. Suara Keadilan, Harakah dan Kosmo.Ada yang tegur aku banyaknya, larat ke baca semua? Aku jawab ini pun sikit..ha ha ha!
Sambil makan nasi, aku baca “paper.” Nama pertama yang aku nampak siapa lagi kalau bukan dia. Bila aku baca je berita ni, terus aku teringat pada seseorang yang pernah bercerita. ” U tau tak? Big Mama bela hantu kat Putrajaya? Ni berita sahih, tak tipu punya..” Cepat-cepat aku meningkah, ” U biar betul…tapi kalau betul pun, memang tak pelik..bomoh-bomoh ni kan member ketat Pak-Pak Menteri? Even kalau bini-bini depa pun main bomoh, i tak heran..”
Tentu awak semua dah tahu siapa Deepak? Aha? Sekarang ni dia dah jadi fokus. Macam public figure lah!Mana taknya. Si Deepak ni rupanya ada simpan banyak “rahsia” mengenai PM dan isterinya! Meh kita tengok sekejap kronologi pendedahan Deepak ni:
28Nov 2012 ~ dia mendedahkan penglibatan Najib dalam kes bunuh Altantuya dan kaitannya dengan pembelian Scorpene.
13Dis 2012 ~ dia mendedahkan manipulasi akuan bersumpah ke dua(SD2) P.Balasubramaniam yang ada kaitan dengan adik Najib, Nazim Razak.
~ dia mendedahkan pembelian tanah bernilai RM130juta melibatkan Ketua Wanita Umno Selangor, Datok Raja Ropiah Abdullah.
14Dis 2012 ~ mendedahkan peranan Najib dalam tindakan Bala menarik balik SD pertama pada 3 Julai 2008.
~ dia mengaku yang dia terima satu panggilan dari Rosmah Mansor pada 3 Julai untuk memujuknya(Deepak) memujuk Bala membatal SD pertama.
6Feb 2013 ~ mendedahkan dokumen yang menbuktikan camputangan Najib dalam pengambilalihan Astacanggih Sdn Bhd,syarikat miliknya oleh Boustead Holding Bhd dan
10 Feb 2013~ Deepak hantar sms pada Suara Keadilan memaklumkan kegilaan Rosmah menggunakan ilmu hitam!!!
So, aku minat sangat fakta yang terakhir tu, awak semua????
Awak boleh baca berita ni dalam Suara Keadilan terbitan hari ini, di muka surat 4.
Bagi Deepak, Rosmah Mansor dah macam kakak dia, sebelum ni la.Tapi RM dah main wayang sama dia, istilah budak sekarang sudah kena “kencing”, Deepak sudah tarak boleh diam lah! Buku setebal 47 halaman akan dimuat naik ke internet bermula 16 Februari,esok la kan? Kalau awak semua nak tau, buku ni bertajuk “Black Rose 2.0:Black Magic Women.”
Wah wah wah…ini sangat menarik! Bomoh ada di mana-mana di Putrajaya! Bukan saya kata, tapi Deepak yang kata. Dia sendiri mengaku yang dia pernah bawak bomoh ke rumah PM, sediakan hotel,tiket dan nombor akaun bomoh tu pun ada dalam simpanan Deepak! Walaweyyyy….
Dah lah dimalukan kat Pulau Pinang. Psy abang Gangnam tu pun tak nak naik atas stage sama-sama menggaul “Yee-sang” walau pun dipanggil beberapa kali. Keluar pulak berita bomoh-bomoh ni…! Teringat pulak saya kat Mona Fendi.
Are you ready for PR? Yessss….!
Are you ready for BN? Noooooooooooo!!!!
Amek kau BN!
- media perak

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.