`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Thursday, March 7, 2013

Dua Pencapaian UMNO yang Terbesar






Saya telah menyertai banyak ceramah di seluruh negara. Jarang saya merekodkan ceramah tersebut dalam bentuk youtube.

Sesekali adalah ianya dirakam dalam bentuk tersebut. Salah satu yang terbaru ialah ceramah yang saya sertai di Rengit, daerah Batu Pahat.

Dalam video in saya berpakaian baju Melayu. adapun perkara demkian terjadi, adalah kerana saya baru sahaja memberi suatu perbincangan dalam sebuah surau di Taman Penggaram, bandar Batu Pahat. Setelah habis program di surau tersebut, dengan pakaian Baju Melayu, saya pergi ke Rengit.

maka disini saya kongsi bersama dengan pembaca budiman, ceramah yang saya sampaikan di Rengit pada malam itu. Sekian terima kasih.



Posted by sakmongkol AK47

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.